پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

فعالیت رسانه‌های مشهدی در فضای بین المللی اثرگذار بوده است

  • کد خبر: ۱۸۶۳۰۲
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
فعالیت رسانه‌های مشهدی در فضای بین المللی اثرگذار بوده است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در حاشیه جشنواره رسانه‌ای خورشید گفت: مشهد در حوزه رسانه هم تراز با تهران و یکی از موفق‌ترین رسانه‌های کشور است و مقدار زیادی از این موفقیت به دوش بانوان خبرنگار ما بوده است.

محمد حسین زاده در حاشیه رویداد جشنواره رسانه‌ای خورشید در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: امسال برای اولین بار مشهد میزبان رویداد رسانه‌ای خورشید است. حجم فعالیتی‌هایی که اصحاب رسانه در مشهد در طول این سال‌ها در کشور انجام داده‌اند در فضای بین اللملی اثرگذار بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مشهد در حوزه رسانه هم تراز با تهران و یکی از موفق‌ترین رسانه‌های کشور است و مقدار زیادی از این موفقیت به دوش بانوان خبرنگار ما بوده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های موجود و فضای مشهد و حجم ورود بیش از ٣٠ میلیون زائر سبب شد که مشهد به شهر رسانه‌ای تبدیل شود، ادامه داد: این رویداد فرصت بی نظیری برای مشهد است و سبب ارتقا ارتباطات بین اللملی می‌شود.

حسین زاده با اشاره به اهداف این رویداد، اضافه کرد: نگاه انقلاب اسلامی به نقش آفرینی زنان در حوزه رسانه می‌پردازد و در کارگاه‌های تخصصی خبرنگاران به هم اندیشی با یکدیگر می‌پردازند. برگزاری رویداد فرصتی است برای شهر مشهد تا جاذبه‌های گردشگری و هویتی و زنان موفق این شهر را به سرتا سر جهان معرفی کند.

وی تاکید کرد: فرصت ارتباطی موثری در حوزه دانش در بین اهالی رسانه ایجاد خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->